Click here to send us your inquires or call (852) 36130518

BossG0272-1

I posted this “Say Yeah” song by the homies Boss G. and Lil Brod a few weeks ago, and I declared it a South Crack banger, but that version wasn’t complete. I finally got my hands on the final mix, so here goes another South Crack Exclusive world premiere from the boy R.E. (shouts out to the Boss Lady).

Boss G. ft. Lil Brod – “Say Yeah”

Download

Btw, I’m about to go in with my SC exclusives. SC, all day.

6 Responses to “South Crack Exclusive: Boss G. ft. Lil Brod – “Say Yeah””

  1. BOSS LADY 48

    i love this song its a hit ! it gets you ready 4 the nite ! lol

  2. warrenjae

    yep, my headphones is workin good now…haha. i fux wit this

  3. Randy Exclusive

    I got this on repeat.

  4. Fresh Money Or Young_FM

    Yupp Who Girl Imma Smash First To This??

  5. 5Dollaz

    Video coming soon directed by me

  6. STREETZ

    DIS IS A CERTIFIED HIT!!! I HOPE DEY PLAYIN DIS ON DA RADIO NOW!….SC STAND UP

Leave a Reply


Categories


Blogroll


Archives

SUBSCRIBE


Meta



respectandhonor